Majunie

Ibland är man hunden, ibland lyktstolpen. Ibland är man vindrutan, ibland insekten.

Nystart

Publicerad 2018-12-30 23:36:00 i Lillebror, Mammatankar, Älska,

Jag gillar avslut. Att vara färdig med något. Jag är definitivt färdig med 2018. Det hände bra saker och det hände dåliga saker. Nu är det dåtid. Historia. 
Jag gillar nystart. Ett blank blad. Inget kladd, inga felsteg. Nytt, fräscht och fyllt av möjligheter. 2019 jag är redo. Helt utan större löften än att jag ska leva.
 
Milo. Snart fyller han 4år. Min stora, empatiska och älskade filosof. Det bästa som finns är att se honom utvecklas, höra hans funderingar och skratta åt hans kommentarer.
Imorgon firar vi nyår bara vi tre. Vår lilla familj. Vi är lyckligt lottade med stort nätverk. Att vara själva imorgon är självvalt. Det ska bli väldigt mysigt. Bubbel på kylning och mat beställt. Vi firar men vi gör det nog i myskläder och kanske sover till tolvslaget. Iallafall Milo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela